ברצלונה קארד וכרטיסים אחרים – הדרך שלכם לחסוך במהלך טיול בברצלונה

עם כל הכבוד לרצון שלנו "לקרוע" יעדים תיירותיים, רצוי מאד שנעשה את זה מבלי לקרוע את הכיס שלנו. גם ברצלונה אינה יוצאת מן הכלל: נכון, מירב האנשים משקיעים את המאמצים שלהם במציאת דילים לברצלונה שברור שהם משתלמים מ-א' ועד ת'. אנחנו כאן כדי להציע לכם דרכים לחסוך לא רק במציאת הדיל האידיאלי עבורכם, אלא גם במהלך הביקור שלכם בעיר עצמה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות רכישה של כרטיסי הנחה שונים, בראשם כרטיס ברצלונה קארד (Barcelona Card). אז אילו בדיוק הנחות הוא ודומיו כוללים? האם הם משתלמים? ואיך בדיוק מצטיידים בהם?

ההנחות של ברצלונה קארד

ברצלונה קארד הוא כרטיס הנחות המשלב למעשה בין מספר דברים. ראשית, תהיה זו כניסה חינם לכ-25 אתרים מוזיאונים בעיר. לא כולם הם בטופ שבטופ של אטרקציות בברצלונה, אף חלק מהם בהחלט מצריכים ביקור. בין האתרים האלה אפשר להזכיר את מוזיאון השוקולד (Museu de la Xocolata), מוזיאון המדע Comsocaixa, מוזיאון המוזיקה (Museu de la Musica), מוזיאון חואן מירו (Fondacio Joan Miro), המוזיאון לאומנות קטלונית (Museu Nacional d'Art de Catalunya), המרכז התרבותי אל בורן (El Born Centre Cultural) ועוד.

ברצלונה קארד מציע הנחות בגובה של עשרות אחוזים עבור אתרים, מוזיאונים, חנויות, מסעדות ועוד. רשימת ההנחות כאן כוללת את:

  • הסגרדה פמיליה – הנחה של יורו אחד ממחיר הכניסה.
  • כנסיית סנטה מריה דל מאר – הנחה של יורו אחד.
  • קאזה באליו – הנחה בגובה שלושה יורו.
  • המוזיאון הארכיאולוגי של קטלוניה – 30%.הסגרדה פמיליה. חלק מהאטרקציות של ברצלונה קארד
  • מוזיאון ההיסטוריה של קטלוניה – 30%, כניסה חינם לילדים עד גיל שמונה.
  • ארמון המוזיקה – 20%.
  • האקווריום של ברצלונה – 20%.
  • פארק טיבידאבו – 20%.
  • פארק השעשועים פורט אוונטורה, הנמצא מחוץ לעיר – 20%.
  • פואבלו אספניול – 20%.
  • גן החיות של ברצלונה – 20%.
  • הנחות על סיורים בברצלונה ברגל, באופניים, באוטובוס ועוד – בהתאם לרשימה באתר לרשימה באתר.
  • הנחות בגובה 10-20% להופעות פלמנקו בברצלונה.
  • הנחות למסעדות בברצלונה.
  • ועוד

גם מבחינת התחבורה הציבורית מספק הכרטיס מענה. ניתן להשתמש בו לנסיעה חופשית בתחבורה הציבורית בכל רחבי ברצלונה, כולל משדה התעופה לעיר עצמה (רלוונטי לאלה הרוכשים את הכרטיס קודם לכן באמצעות האינטרנט). לצד זה הוא מציע הנחות על השכרת אופניים, אופנועים ועוד.

>> לרכישת כרטיס ברצלונה קארד לחצו…

איך קונים את ברצלונה קארד?

כרטיס ברצלונה תקף לשניים עד חמישה ימים, כאשר שימו לב שהספירה של כל יום מסתיימת בשעה חצות. הכרטיס אינו תקף ל-24 שעות מרגע הרכישה שלו, להבדיל מכרטיסים מקבילים אחרים, כך שכדי לנצל אותו כמה שיותר מומלץ לרכוש אותו בשעות הבוקר המוקדמות. כדי להשתמש בו יש לרכוש את הכרטיס הכללי ואז פשוט לכתוב על גביו את התאריך בו מעוניינים שהכרטיס יהיה תקף, בהתאם למספר הימים שבוחרים (כך שניתן לרכוש אותו בערב ולהפעיל אותו בבוקר למחרת). מיותר לציין שהכרטיס אישי ולא מיועד להעברה מאדם לאדם, נכון?

לפניכם המחירים של ברצלונה קארד בנקודת הזמן הנוכחית, כשחשוב לזכור שהזמנה מוקדמת של הכרטיס – למשל באינטרנט – מקנה 10% הנחה נוספים:

  • כרטיס ליומיים (Barcelona Card Express) – עשרים יורו למבוגר, אין כרטיס מקביל לילדים. שימו לב שההנחות בכרטיס זה מצומצמות יותר: אם הזכרנו מעלה כניסה חינם לחלק מהמוזיאונים, למשל, הרוכשים סוג זה של כרטיס עלולים להסתפק בהנחה של כמה עשרות אחוזים.
  • כרטיס לשלושה ימים – 55 יורו למבוגר או 29 יורו לילד בגילאים 4-12.
  • כרטיס לארבעה ימים – 65 יורו למבוגר ו-42 יורו לילד.
  • כרטיס לחמישה ימים – 77 יורו למבוגר ו-47 יורו לילד.

ההמלצה שלנו לרוב היא לרכוש את הכרטיס ליומיים או לשלושה (זכרו שבמקרה של יומיים ההנחות מצומצמות יותר בחלק מהמקרים), ופשוט לרכז את הביקור באתרים הנכללים בכרטיס בימים אלה. את הכרטיס ניתן לרכוש באחת מבין תריסר נקודות המידע לתיירים (הרשימה המלאה כאן), ובנוסף לכך בחלק מהאטרקציות המובילות בעיר: קאזה באליו, האקווריום של ברצלונה, פואבלו אספניול ובנוסף לכך בכולבו הגדול El Corte Ingles.

Powered by GetYourGuide

אז.. האם ברצלונה קארד משתלם?

שאלת מיליון הדולר. כצעד ראשון, אפשר לטעון שהכרטיס יהיה משתלם עבור מי שמתנייד בברצלונה באמצעות התחבורה הציבורית של העיר – רוב התיירים עונים על ההגדרה הזו, אך לא כולם. בהמשך לכך, ברור כי אנשים שמעוניינים לבקר באחוז ניכר מבין האטרקציות שנכללות בכרטיס ירגישו שהם עושים עסקה טובה כשהם רוכשים אותו. בברצלונה יש מספיק אתרים מומלצים אחרים שלא נכללים בכרטיס או אפילו שלא מצריכים מחיר כניסה, כך שאם מעוניינים לבקר בעיקר בהם הכרטיס הופך למומלץ מעט פחות.

כרטיסי הנחה אחרים

לא על ברצלונה קארד לבדו מדברת רשימת כרטיסי ההנחה של ברצלונה. ארטיקט (Articket) הוא כרטיס הנחות מצומצם יותר, המתמקד במוזיאונים לאומנות ומציע כניסה לשישה מוזיאונים (כולל התערוכות המיוחדות): מוזיאון פיקאסו (Museu Picasso), מוזיאון חואן מירו (Fundacio Joan Miro), מוזיאון אנטוני טאפייס (Fundacio Antoni Tapies), המרכז לתרבות מודרנית (CCCB), המוזיאון לאומנות מודרנית (MACBA) והמוזיאון הלאומי לאומנות קטלונית (Museu Nacional d'Art de Catalunya). הכרטיס תקף לשנה ומאפשר גם לדלג על התור למוזיאונים. את הכרטיס ניתן לרכוש באינטרנט וגם במספר נקודות מכירה הפזורות בעיר ומחירו 30 יורו. אם אתם מתכננים לבקר בלפחות שלושה מבין האתרים המפורטים מעלה, הכרטיס יהיה עבורכם משתלם.

כשזה נוגע לתחבורה הציבורית, רבים בוחרים בכרטיסיית T10 שמציעה עשר נסיעות בתחבורה הציבורית בעיר במחיר מוזל. המחיר של כרטיס התקף ב-Zone 1, המרכזי מבחינה תיירותית, עומד על 9.95 יורו נכון לעכשיו, כשבכל שנה המחירים מתעדכנים. אם רוכשים את ברצלונה קארד, ניתן בימים שלא כלולים במסגרתו לרכוש את T10 ובכך לחסוך בעלויות הנסיעה בעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *